Odstąpienie od umowy

  Prawo do odstąpienia od umowy

 

Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru, na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży (czyli na zgłoszenie zwrotu), a następnie 14 dni na jego odesłanie do Sprzedającego, liczone od daty odstąpienia od umowy. Zwrot/Wymiane trzeba wysłać na adres  siedziby firmy w oryginalnym opakowaniu. Do produktu, który zostanie zwrócony trzeba dołączyć FAKTURĘ VAT oraz PODPISANY FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY. PAMIĘTAJ, że warunkiem przyjęcia zwrotu/wymiany jest odesłanie produktu nienoszącego jakichkolwiek śladów użytkowania z kompletem nienaruszonych metek. Jeżeli zwrot nie zostanie przez nas uwzględniony w/w powodów, koszt ponownego nadania paczki ponosi kupujący.

 

ZWROT KOSZTÓW: Należna kwota zostanie zwrócona w maksymalnym terminie do 14 dni roboczych. Należy pamiętać, że realizacja zwrotu następuje po odebraniu zwracanego artykułu przez nasz magazyn. Zwrot realizowany jest w formie przelewu bankowego. Jeżeli zakup artykułu nie był realizowany w formie przelewu proszę o podanie numer konta bankowego na, który zostanie wysłany przelew .

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia  wysłane  pocztą elektroniczną na adres : biuro@justynamakowska.pl

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

ZWROT INDYWIDUALNEGO ZAMÓWIENIA:

Produkty zrealizowane na indywidualne zamówienie NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ORAZ JEGO WYMIANIE. Jeżeli klient po otrzymaniu zamówienia zauważył, że produkt odbiega od wcześniej ustalonych założeń lub produkt ma jawne wady fizyczne, powinien  nas o tym powiadomić. Jeżeli stwierdzimy, że produkt faktycznie odbiega od założonego projektu, ponosimy koszty wysyłki zwrotu i ponownego nadania paczki oraz naprawy projektu. 

 

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. Firma : Justyna Makowska Fashion Designer jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 - 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@justynamakowska.pl. Firma Justyna Makowska Fashion Designer zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

8.3.Firma Justyna Makowska Fashion Designer  jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w siedzibie firmy, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

REKLAMACJA  INDYWIDUALNEGO ZAMÓWIENIA

 

Według  Artykułu 38 z Dz.U.z 2014 poz 827* produkty zrealizowane na indywidualne zamówienie NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ORAZ JEGO WYMIANIE. Jeżeli klient po otrzymaniu zamówienia zauważył, że produkt odbiega od wcześniej ustalonych założeń lub produkt ma jawne wady fizyczne, powinien  nas o tym powiadomić. Jeżeli stwierdzimy, że produkt faktycznie odbiega od założonego projektu, ponosimy koszty wysyłki zwrotu i ponownego nadania paczki oraz naprawy projektu.

 

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Firma Justyna Makowska Fashion Designer podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Firmę Justyna Makowska Fashion Designer o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Justyna makowska Fashion Designer, Hoża 4A/3 71-699 Szczecin , mailowo pod adres biuro@justynamakowska.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. Firma Justyna Makowska Fashion Designer zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel